مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 آبان 1401 ساعت 19:102022-11-04ورزشي

لیگ برتر فوتسال| فتح مقتدرانه ال کلاسیکو توسط گیتی پسند


تیم فوتسال گیتی پسند در هفته دوازدهم لیگ برتر به یک پیروزی ارزشمند دست یافت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، در حساس ترین دیدار نیم فصل نخست بیست و چهارمین دوره لیگ برتر فوتسال ایران گیتی پسند اصفهان امروز(جمعه) در سالن پیروزی اصفهان میزبان مس سرنگون ورزقان بود.

سپهر محمدی، علی اصغر حسن زاده، فرهاد توکلی، ابوالقاسم عروجی، محمدحسین درخشانی، مهدی کریمی، مسعود یوسف، علیرضا وفایی، میثم خیام، علی مروتی، بهزاد رسولی شاگردان محمد کشاورز در تیم گیتی پسند بودند.

علیرضا صمیمی، مهدی جاوید، سالار آقاپور، محمدرضا سنگ سفیدی، حمید احمدی، مجتبی پارساپور شاگردان اسماعیل تقی پور در تیم مس سونگون ورزقان بود.

نبرد تیم های اول و دوم جدول رده بندی را صدرنشنین یعنی مس سونگون بهتر آغاز کرد و پس از گذشت 10 دقیقه با 2 گل از میزبان خود پیش افتاد، اما گیتی پسندی ها خیلی زود به خود آمدند و در فاصله 5 دقیقه 3 گل به ثمر رساندند تا کامبکی به یاد ماندنی ثبت شود.

البته این پایان کار دو تیم در نیمه اول نبود، ابتدا شاگردان کشاورز گل چهارم را به ثمر رساندند و در ادامه مسی ها باز هم اختلاف را به یک گل کاهش دادند.

در نیمه دوم بازیکنان گیتی پسند برای دفاع از اندوخته های خود و مسی ها برای جبران نتیجه وارد زمین شدند، اما برخلاف انتظار این بازیکنان گیتی پسند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لیگ برتر فوتسال| فتح مقتدرانه ال کلاسیکو توسط گیتی پسند

لیگ برتر فوتسال| فتح مقتدرانه ال کلاسیکو توسط گیتی پسند